Bestelling Annuleren :
Wenst u uw bestelling te annuleren nadat u uw Orderbevestiging heeft mogen ontvangen en nog voordat uw bestelling voor u is vervaardigd? Dat is geen enkel probleem.
U kunt uw aankoop direct na het plaatsen van uw bestelling en/of voordat wij deze conform de door bestelde afmetingen gaan versnijden of overgaan tot vervaardiging van uw Stickers nog annuleren. Dit kunt u eenvoudig doen door onder vermelding van uw Ordernummer een email te sturen naar : annuleren@UltimateTuning.nl waarin u aangeeft gebruik te willen maken van uw recht op annuleren.
Is de door u bestelde folie al reeds conform uw afmetingen versneden, zijn uw Stickers al vervaardigd of is uw bestelling al aan u uitgeleverd dan kunt u gebruik maken van uw ontbindingsrecht.
Een wijziging of annulering van de bestelling dient ideaals binnen 24 uur na ontvangst van uw Orderbevestiging schriftelijk of per e-mail doorgegeven te worden. Echter is uw bestelling nog niet vervaardigd i.v.m. eventuele feestdagen dan is het wijzigen of annuleren van een order na 2 tot 7 werkdagen ook mogelijk. Heeft u uw bestelling geplaatst in een periode waarbij er afwijkende levertijden gelden dan is het wijzigen of annuleren van een order mogelijk tot aan het laatst door ons opgegeven vakantie/productie datum.
Voor het annuleren van uw bestelling rekenen wij geen onnodige hoge annuleringskosten of een annuleringspercentage van uw order vastgesteld volgens het CBW. Bij een annulering worden alleen de gemaakte betalings / bankkosten niet gerestitueerd deze kosten fluctueren tussen de € 0,50,- en € 2,50,-.
Als uw bestelling al verzonden is kunt u helaas niet meer annuleren. U kunt het pakket natuurlijk wel eenvoudig aan ons retourneren. Wanneer uw retourpakket voldoet aan alle voorwaarden, krijgt u het aankoopbedrag volledig van ons terug.
Tips:
- Controleer altijd de door u bestelde artikelen op o.a. de hoeveelheid, gekozen kleur en gekozen afmeting voordat u uw bestelling afrond.
- Heeft u uw bestelling met Spoed of voor een bepaalde datum nodig? Houd u dan rekening onze actuele levertijden en controleer altijd of uw bestelling niet ondervonden is aan een aangepaste leverdatum i.v.m. bijvoorbeeld onze Vakantie. Mochten bestellingen pas na een bepaalde datum in behandeling worden genomen dan wordt dit altijd via onze website, op o.a. de Hoofdpagina als 1e Stap van de Winkelwagen, aan u gecommuniceerd.
- Twijfelt u of heeft u nog vragen neem dan altijd eerst contact op voordat u uw bestelling definitief plaatst
Terugbetaling:
- Uw aankoopbedrag wordt binnen 14 kalenderdagen na de melding teruggestort.
- Uw aankoopbedrag word altijd terug betaalt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaalt. Dit is alleen anders als u als consument toestemming geeft voor een andere betaalmethode. In dat geval brengen wij u geen extra kosten in rekening.